maartjeoparuba.reismee.nl

Bezoek uitgezwaaid, nu nog 5 weken genieten van Aruba

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve kaartjes, mailtjes en cadeautjes voor mijn verjaardag! Lief dat jullie allemaal aan mij gedacht hebben. Ik heb een hele gezellige, zonnige verjaardag gehad, dus het was helemaal geslaagd!

Precies een week geleden heb ik mijn lieve broertje uitgezwaaid. Dat was het laatste bezoek hier op Aruba. We hebben twee hele toffe weken gehad samen met onze neef Lucky en Ruben, een vriend van hem.
Tijdens deze twee weken hebben we natuurlijk weer veel leuke dingen gedaan en beleefd. Zo heb ik met Joop mijn Open Water brevet binnengesleept. We hebben drie dagen achter elkaar gedoken. Een hele leuke ervaring! Onze instructeur heeft heel wat foto's en filmpjes gemaakt, dus ik zal een aantal foto's toevoegen aan dit verslag.
Verder hebben we heel veel op het strand gelegen, zijn we lekker uit eten geweest en hebben we mijn verjaardag gevierd. Mijn eerste verjaardag op het strand! Dat zou ik altijd wel willen. Onder het genot van een hapje en een drankje samen met vriendjes en vriendinnetjes genieten van de prachtige ondergaande zon, nou dat is me nog niet altijd gelukt. Erg gezellig was dat!
Op school heb ik natuurlijk ook mijn verjaardag gevierd. Ik heb 7 weken vervangen in klas 2 en mijn verjaardag viel precies tijdens deze vervanging. De kinderen mochten cake versieren en we hebben bingo gespeeld. Joop kwam mij helpen. Dat was voor de kinderen een hele happening, zo'n grote meneer in de klas! Een aantal meiden kwamen al snel vragen voor een portret met Joop, dus hup, bij Joop op schoot en op de foto dan maar

Laughing
Al met al was het een gezellige verjaardag, thuis, in de klas en op het strand!

Nu is mijn vervanging in klas 2 afgelopen en moet ik dus nog even afwachten waar ik de komende weken nog moet vervangen. Nog 4,5 week werken en dan zit het schooljaar er alweer op. Niek moet alleen deze maand nog werken. Dan hebben we nog een paar dagen om alles hier op te ruimen en in te pakken en zullen we 10 juli in het vliegtuig stappen richting New York.
Maar voordat het zover is, gaan we nog even flink genieten van dit heerlijke eiland. Gisteren hebben we met een hele groep gebruncht bij het Hyatt Hotel en zo zijn er nog wel meer dingen die we de komende weken nog echt willen gaan doen.

Verder heb ik eigenlijk niet veel nieuws meer te vertellen, dus ik stop er maar mee. Ik zal in ieder geval wat mooi weer naar jullie sturen want wij hebben genoeg! Zag namelijk op het weerbericht dat het bij jullie niet al te best is op het moment.

Nou, allemaal tot snel en veel liefs!

Reacties

Reacties

Peter en Ine

Wij houden je aan je woord en smeken je om beter weer. Zeker voor het komende (vrienden)weekend.
Heel veel plezier nog de laatste paar weken en zorg ervoor dat je met genoegen terug kunt blijven kijken naar die mooie tijd op Aruba.
Doe ook de groetjes aan Nick en tot gauw......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!