maartjeoparuba.reismee.nl

Vriendinnetjes weg, maar gelukkig is mijn vriendje weer hier!

Zo hier weer even een update van mijn ervaringen op Aruba. Het is wel al februari, maar voor degenen die ik niet gesproken heb, nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

De afgelopen weken heb ik weer heel veel leuke dingen meegemaakt. Zo zijn mijn lieve vriendinnen twee weken hier op vakantie geweest. We hebben echt een hele leuke tijd gehad samen.
We hebben Marloes en Josine op het vliegveld verwelkomd met een prachtig spandoek! Al snel heb ik dit spandoek losgelaten om even te knuffelen met mijn lieve vriendinnetjes.
Toen we thuis aankwamen, toverden Marloes en Josine allemaal leuke dingen uit hun koffers. Heel veel kleding, maar ook leuke Sintcadeautjes vanuit het thuisfront. En natuurlijk het mooie fotoboek waar ik heel erg blij mee ben!
De rest van de dagen hebben we heel veel gedaan. We hebben de dag voor oudjaar een mooie vuurwerkshow bekeken. Met oud op nieuw zijn we eerst met al onze vriendjes en vriendinnetjes bij Pieter en Marike geweest. Hier zijn we tot een uur of 1 gebleven. Daarna zijn we nog gezellig op stap gegaan. Op nieuwjaarsdag hebben we met z’n allen een duik genomen in de zee. Hier durfde ik het eindelijk aan om met de nieuwjaarsduik mee te doen. Na een lekkere frisse duik en een beker erwtensoep zijn we de rest van de middag lekker gaan chillen. ’s Avonds zijn we met z’n allen gezellig gaan uit eten. Kortom, het was geslaagd, oud op nieuw! Heerlijk om dit eens in je jurkje en op je slippertjes te vieren!
Omdat ik niet van plan ben alles zo uitgebreid te gaan beschrijven, heb ik veel foto’s toegevoegd zodat jullie zelf kunnen zien wat we allemaal gedaan hebben.

Vorige week dinsdag, was het dan zover! De dag waar ik al een half jaar op gewacht had. Niek kwam eindelijk naar Aruba!! Samen met Jacky ben ik naar het vliegveld gereden om mijn moppie op te gaan halen. Wat was ik blij om hem weer te zien! En wat was ie wit, haha! Dit is de eerste en de laatste keer in mijn leven dat ik mee heb gemaakt dat ik bruiner was dan Niek. Helaas was dit maar van korte duur. Inmiddels heeft hij mij namelijk dik en dubbel ingehaald.
Inmiddels is Niek alweer bijna twee weken hier en het bevalt ons prima! De eerste dag dat hij er was zijn we naar Palm Island geweest. Dit is een all-in eiland waar je kunt snorkelen, op een bananenboot kunt varen en vooral VEEL kunt eten en drinken. We gingen hier met de volleybalclub naartoe en Niek mocht gezellig met ons mee.
Niek heeft nu nog een week vakantie. Ik kan dus nog een weekje genieten van de momenten waarop ik thuiskom en ik zie dat de was gedaan is, het huis opgeruimd is en de afwas gedaan is!!

Met het volleyballen gaat het z’n gangetje. De trainingen met het nationale team stellen nog niet echt veel voor. Ook komt vaak de helft maar opdagen. Ik weet dus nog niet of ik hiermee doorga. We hebben in de competitie nu alle wedstijden gewonnen en volgende week beginnen de finalewedstrijden. Als we er 3 winnen, dan zijn we kampioen van Aruba (er waren maar 3 teams in de competitie, dus moeilijk is het dan ook niet).
Ik zit nu ook in het nationale beachvolleybalteam. Aruba heeft 1 herenteam en een damesteam, in het damesteam spelen Jackie en ik. Jackie speelt ook bij mij in het zaalvolleybalteam en we gaan nu hard trainen voor kampioenschappen waar we misschien eind maart naartoe gaan. Ik hoop dit weekend te horen of het definitief doorgaat. Als het doorgaat, betekent het dat ik ongeveer 2 weken weg ben om verschillende toernooien te spelen, erg leuk om mee te maken!

Inmiddels is het carnavalsseizoen hier ook begonnen. De eerste parade, de fakkeloptocht, hebben Marloes, Josine en ik meegelopen. Een hele ervaring. We liepen als smurf mee met een carnavalsgroep. De enige wagens die meegingen in de groep, waren een luxe toiletwagen en een drankwagen. Het was dus vooral wijntjes drinken en als je buik vol zat, kon je naar achteren lopen in de groep, om even naar de wc te gaan in een luxe wagen met vloerbedekking en airco!! We hebben in ieder geval erg veel plezier gehad!
Twee weken geleden heb ik aan nog een parade meegedaan. 'Parade di blaas' (ballonnenoptocht, ja, ballonnen moet je opblazen!), dit was een kinderoptocht waar Silvana en ik mee liepen als begeleiding. Het regende erg hard, maar dat mocht de pret niet drukken. Ook een leuke ervaring!

Verder heb ik tot vorige week een vervanging van 4 weken gehad in klas 5. Dit was ook weer erg leuk. Sinds maandag ben ik op mijn ‘thuisschool’ om hier en daar te ondersteunen. Het is namelijk zo dat ik naar mijn ‘thuisschool’ moet gaan als SKOA geen vervanging voor mij heeft. Dat is nu het geval. Gisteren heb ik met de ib’er en de leerkrachten van klas 2 een rooster gemaakt. Ik ga nu iedere dag extra ondersteuning bieden in de twee tweede klassen. Dit ga ik doen totdat SKOA weer iets voor mij heeft.

Over een weekje komen mijn lieve pappie en mammie op bezoek. Hier kijk ik ook erg naar uit. Ik heb in de twee weken dat ze er zijn, twee maandagen vrij, dus dan kan ik extra veel leuke dingen met ze gaan doen.

Nou, dit was het weer. Lieve mensen, geniet allemaal van de sneeuw in Nederland! Ik moet zeggen dat ik het nog niet mis. Ik zit hier in mijn bikini mijn verhaal te typen en spring zo nog even in het zwembad om af te koelen!

Veel liefs (ook van Niek), Maartje

Reacties

Reacties

je allerliefste nichtje

Ha die Maartje!
Je foto's zien er goed uit! Veel plezier met tante Wilma en ome Mat!
Groeten vanuit koud Amsterdam!
Sandra

Mariet

Hoi Maartje, fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Erg leuk verhaal en foto's. Wat de vervanging betreft dit zal zeker goed komen. Geniet van de tijd met Niek en natuurlijk met jullie Pap en Mam, zij hebben ook zeker een lekkere vakantie verdiend. Overigings wel een goede tijd uit gekozen het is bar koud. Heel veel Groetjes van Toon Mariet en de Megjes

Monique

He maart! Geweldig dat niek er eindelijk is!en leuk dat je nog zo veel van carnaval meemaakt, hier is helemaal niets... Geniet er maar van samen, en vooral ook van t weer, hihi! X monique

Huub en Mariet

Ha Maartje en Niek, goed om weer iets van jullie te horen, het klinkt weer prima allemaal. Heel veel succes met volleyen, ik ben ook weer begonnen en het bevalt prima mijn oude botten kunnen het nog goed aan. Geniet van de tijd dadelijk met je pap en mam en natuurlijk met Niek. Groetjes van de hele familie.

Miep en Mart

Hoi Maartje, leuke foto's , lekker in de zon. Wij gaan ook de zon op zoeken voor een weekje. We zullen wel op je broertjes letten als je Pa en Ma bij jouw zijn .
Heel veel plezier samen .Miep en Mart.

Loes Hoeijmakers

Heej Maartje,

Wat een leuk verhaal goed om te lezen dat het je daar n og goed bevalt, super dat Niek er nu is. Wat moet dat inderdaad missen zijn na een half jaar! Wil je nog een heeele fijne tijd daar wensen en vast supr veel plezier als je pap en mam er zijn.

Zag dat je ook een leuke vakantie had gehad in suriname? ook echt leuk daar he! Heel veel plezier nog!

Groetjes Loes

louise franssen

Heej Maartje

We hebben van marloes veel verhalen gehoord over het mooie Aruba en .
natuurlijk de vele foto's gezien, gelukkig heb je het op school nu ook naar je zin en is Niek er weer. Nog een paar dagen en dan krijg je weer bezoek ik zou zeggen geniet ervan en veel plezier.

gr Louise

Nelly Versleijen

Hallo Maartje,

Wat een geweldige tijd heb jij daar op Aruba!
Via mam bleef ik een beetje op de hoogte, maar door deze site wordt het beeld nog completer.
Fijn om te lezen dat je na een lastige start toch weer weet waarom je juf geworden bent....
En ik kan weten dat je een goede juf bent, want je liep een periode stage bij mij.
De komende 2 weken is het natuurlijk extra genieten
want mam en pap zullen op dit tijdstip wel bij jou gearriveerd zijn!
Maartje, hele fijne weken gewenst, geniet van je bezoek uit Horst.

carnavalsberichtje:
de wagenbouwers (Joop en Koen) hebben het druk met de voorbereidingen voor de optocht. Ik denk dat Joop wel een foto stuurt als het "kunstwerk" klaar is.

groetjes,
Nelly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!