maartjeoparuba.reismee.nl

Lieve mensen, bedankt voor jullie lieve verhaaltjes!!!

Hallo lieve vrienden en familie in Nederland,

Zoals jullie weten zijn Josine en Marloes twee dagen geleden aangekomen op Aruba! Hier ben ik heel erg blij mee! We hebben al heel veel bijgekletst en natuurlijk veel gelachen.
Eergisteren werd ik ook behoorlijk verwend met vele leuke cadeaus uit Nederland, waaronder een prachtig album met foto's en verhalen van velen van jullie. Dit is echt het mooiste cadeau wat ik ooit heb gekregen

Laughing
Ik ben er superblij mee en heb al jullie verhaaltjes de afgelopen dagen al meerdere malen gelezen. Ook de foto's roepen hele leuke herinneringen bij me op. Echt super! Via deze weg wil ik jullie allemaal heel erg bedanken hiervoor!

Verder wens ik jullie een hele goede jaarwisseling toe en alle goeds voor 2012! In het nieuwe jaar zal ik weer een nieuw verhaaltje plaatsen.

Veel liefs vanuit een zonnig Aruba, Maartje (ook van Marloes en Josine trouwens)

Reacties

Reacties

je allerliefste nichtje!

Ha die Maartje,
Vanuit druilerig Amsterdam de allerbeste wensen voor 2012!!
Groet, Sandra

Lieke en Robbie

Lieve Maartje,

Heel graag gedaan...
Ik wens jullie alvast een heel mooi nieuwjaar..
En voorzichtig met het vuurwerk..
Wie weet wat het nieuwe jaar ons allemaal gaat brengen..
Een hele dikke kus vanuit het regen achtige Nederland...
Marloes en Josine geniet daar maar lekker,
Want voor je het weet ben je weer hier in het koude Nederland...

Een hele dikke kus van lie en Robbie natuurlijk ook...
Drink er vanaaf een op mij hihi :)

louise

Hoi maartje Marloes en Josine

We hebben je verhaal ook weer gelezen , ondertussen zullen jullie ook wel weer wakker zijn en de nieuwjaarduik hebben genomen of is het er toch niet van gekomen, in ieder geval allemaal een gelukkig nieuwjaar en de komende dagen nog veel plezier samen.

gr louise

Bernie

Hee Maartje! Jij ook nog de allerbeste wensen! Maak er een mooi jaar van! En niet je boek in het zwembad laten vallen hè ;) x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!