maartjeoparuba.reismee.nl

Bijna klaar voor vertrek.....

Hallo lieve mensen in Nederland,

Hier het laatste verhaaltje over mijn Aruba-avontuur. Over precies 1 week zijn we weer thuis! Eengek idee, een dubbel gevoel, maar toch hebben we weer heel veel zin om terug te komen en jullie allemaal te zien.

De afgelopen weken hebben we nog volop genoten van het Happy Island Aruba. Zo hebben we een birthdayparty gehad met DJ Chuckie, gebruncht bij het Hyatt Hotel, quad gereden met Linda en Flup en natuurlijk lekker genoten van zon, zee en strand.

De laatste 4 weken van het schooljaar heb ik gewerkt in een klas 6. Dit was erg leuk, maar helaas mocht ik van deze 4 weken maar twee dagen lesgeven omdat de kinderen geen lessen meer nodig hadden. Het rapport was klaar, dus 'verzin maar iets' zei de directrice. Na 4 weken lang spelletjes spelen, film kijken en opruimen van een lokaal waar een bom was ontploft, was ik toch wel toe aan vakantie

Wink


Al met al kan ik terugkijken op een supertof jaar wat ik nooit meer zal vergeten. ik heb heel veel leuke dingen gedaan en gezien, maar ik heb ook weer veel geleerd. Ik weet nu nog beter welke dingen ik belangrijk vind in het onderwijs en welke dingen ik beslist niet wil. En...... ik kan nu koken met 3 pannen tegelijk
Laughing
, een hele overwinning waar moeders blij mee zal zijn.
Verder heb ik hier ook wel ervaren dat ik het altijd toch wel heel goed heb gehad in ons koude kikkerlandje en dat daar heel veel lieve mensen wonen die ik graag weer zie volgende week.

De komende twee dagen staan in het teken van opruimen, poetsen en afscheid nemen van alle lieve mensen die we hier hebben ontmoet. Gelukkig zien we een aantal daarvan nog in New York want ook Jacky, Chantal, Pim, Suze, Jolijn en Janine zullen volgende week naar New York gaan.

Nou, allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, kaartjes, bezoekjes

Laughing
en zelfs cadeautjes het afgelopen jaar! Wij zullen in ieder geval de zon inpakken in ons koffer en beloven jullie dat het vanaf 15 juli stralend weer zal zijn!! Tot snel!

Reacties

Reacties

Sandra

Geniet van jullie laatste dagen in Aruba & natuurlijk veel plezier in NY!!!
Groeten uit Amsterdam!

Huub en Mariet

snik, snik, partir c'est mourir un peu!! Dat geldt nu ook voor jullie, geniet er nog even van op Aruba en in New York en alvast een heel hartelijk welkom in Nederland. De zon houden we jullie aan, kunnen we goed gebruiken.
Groetjes uit Steensel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!